رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا در سیسمونی آرو. آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های آرو بی‌بی است. و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند. درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته‌ایم. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده‌در وبسایت آرو بی‌بی. کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت بازگشت کالا می‌شوند.
اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیست.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت و شرایط.

رویه های بازگرداندن کالا در سیسمونی آرو. اگر کالای ارسالی، دارای ایراد یا اشکال فنی باشد، باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا، به پشتیبانی آرو بی‌بی اطلاع دهید. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرو بی‌بی بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌ شود.

رویه های بازگرداندن کالا. اگر کالای خریداری شده‌از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. می بایست حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا. به واحد خدمات پس از فروش آرو بی‌بی از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع دهید. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود و باز نشود. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است. و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده‌در وب سایت است.

اگر کالا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

رویه های بازگرداندن کالا. لطفا آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی را حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرو بی بی  از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع دهید. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن و جهبه اصلی خود به آرو بی‌بی تحویل شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

رویه های بازگرداندن کالا. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد. اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۴ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در صورت انصراف از خرید، هزینه های رفت و برگشت ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. مبلغ کالا پس از کسر هزینه ارسال به حساب مشتری واریز میشود.

آسیب دیدگی در هنگام حمل و نقل کالا

رویه های بازگرداندن کالا در سیسمونی آرو بی‌بی

لطفا هرگونه آسیب‏‏ دیدگی را حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش آرو بی‌بی اطلاع دهید. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد سفارشات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های پست، تیپاکس یا…به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حامل است و آرو بی بی تنها در صورت تایید شرکت حامل سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

کالای آسیبی و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته‌است. به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش آرو بی بی ارسال شود. در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به آرو بی‌بی بازگردانده شود.

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش. در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع و بدون ایراد تشخیص داده‌شود، مجدد برای مشتری ارسال خواهد شد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت. نزد آرو بی بی در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت آرو بی بی در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطوری ارسال کنیم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آرو بی‌بی جداً، خودداری کنید. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
– فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهیم؟

پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

تماس تلفنی با شماره های ۰۸۷۳۶۳۰۸۵۹۷   ۰۹۱۸۸۷۴۱۶۸۷

پیام در واتساپ ۰۹۱۸۸۷۴۱۶۷۷

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.